Reference

Společnost PRO MUSIC, s.r.o. byla založena v roce 1997 a v současné době patří mezi lídry na trhu profesionální ozvučovací, osvětlovací a zobrazovací techniky. Kromě distribuce jako takové nabízíme celou řadu služeb orientovaných přímo na zákazníka a jeho podporu. Patří sem především různé formy vzdělávání, jako jsou školení a semináře pro firmy i jednotlivce, návrhy řešení pro konkrétní aplikace a jejich realizace, poradenská a konzultační činnost, technická podpora, záruční a pozáruční servis, řešení akustiky a její měření, tvorba sounddesignu a v neposlední řadě také spolupráce v oblasti produkce.

Hudební divadlo Karlín prošlo zásadním upgradem zvukového systému a po boku trutnovského UFFa a plzeňské Nové scény DJKT se stává třetí a co do počtu reproboxů zatím největší pevnou instalací imerzivního systému L-ISA značky L-Acoustics v České Republice, a zároveň jednou z nejrozsáhlejších L-IS

Nová scéna DJKT, opereta Netopýr, scéna Lukáš Kuchinka, režie Martin Otava, soubor opery DJKT, balet DJKT, orchestr DJKT

Nová scéna Divadla Josefa Kajetána Tyla v Plzni s kapacitou až 460 diváků se stala ideálním místem pro světovou premiéru trvalého nasazení špičkové technologie virtuálního dozvuku, L-Acoustics Ambiance, plně využívající

Světelný a produkční designér Mark Cunniffe si pro osvětlení právě probíhajícího světového turné Eda Sheerana Mathematics zvolil světelný rig, sestavený téměř výhradně ze svítidel Ayrton se specifikací IP65.

Hudební divadlo Karlín, druhá největší divadelní scéna v Praze, bylo dlouhou dobu mezi zvukaři známé velkou analogovou konzolí Cadac, která nasadila pomyslnou laťku opravdu vysoko.

Na prknech Hudebního a divadelního klubu Malostranská Beseda, již účinkovalo mnoho významných interpretů. Jmenujme třeba Divadlo Járy Cimrmana, Karla Gotta, Susan Vega, Nazareth a mnoho dalších.

Hyperrealistický a imerzivní systém L-ISA od značky L-Acoustics je světovou technologickou špičkou v audio průmyslu. Přesvědčit se o tom mohli na vlastní uši 5. listopadu 2021 i návštěvníci koncertu kapely Tata Bojs v trutnovském Uffu, první ostré premiéry, naplno využívající možností systému. A že to byl vyjimečný zážitek potvrzují především nadšené reakce publika nejen na perfektní výkon kapely, ale i na znatelný kvalitativní rozdíl ve zvuku.