Pro Audio

L-Acoustics

DiGiCo

Yamaha Commercial Audio

SMAART

Earthworks

Bell

Audio-Technica

Fischer Amps

Ultimate Ears

ASL

WAVES

DiGiGrid

Top produkt

Zkušenosti s technologií WST a nejnovější výzkumy L-ACOUSTICS ® jsou základem Line source K1, určeného pro svůj bezprecedentní výkon pro ozvučení venkovních festivalů a koncertů na stadionech.

Top produkt

K2 je 3-pásmový aktivní full-range element WST® line source systému s měnitelným zakřivením a nastavitelnou horizontální směrovostí. Obsahuje 4 vstupní sekce: 2 LF a 1 MF s jmenovitou impedancí 8 Ohmů a 1 HF s jmenovitou impedancí 16 Ohmů.

ProSoundWeb Readers' Choice 2016
Top produkt
Novinka

Referenční pódiový monitor z koaxiální série X od L-ACOUSTICS s rozsahem od 55 Hz do 20 kHz.

Model X15 HiQ je dvoupásmový bi-amp reprobox osazený driverem s 3“ membránou, doplněným o 15“ nízkofrekvenční měnič v koaxiálním uspořádání, v bassreflexové ozvučnici s laminárními průduchy.

ProSoundWeb Readers' Choice 2016
Novinka

Víceúčelový pasivní reprobox z koaxiální série X od L-ACOUSTICS s rozsahem od 59 Hz do 20 kHz.

ProSoundWeb Readers' Choice 2016
Novinka

Kompaktní live monitor z koaxiální série X od L-ACOUSTICS s rozsahem 60 Hz až 20 kHZ.

Aktivní 2 pásmový koaxiální reprobox s integrovaným zesilovačem. Osazení 1× 8" a 1× 1,5" reproduktory. 100° kónická směrovost. Integrovaný zesilovač 500W (4Ω – LF) + 250W (8Ω – HF). Vhodný pro touring i pevné instalace.

Top produkt

Aktivní 2 pásmový koaxiální reprobox s integrovaným zesilovačem. Osazení 1× 12" a 1× 3" reproduktory. 90° kónická směrovost, integrovaný zesilovač 1000W (8Ω). Vhodný pro touring i pevné instalace jako FOH, fill nebo monitor i do distribuovaných systémů.

ARCS FOCUS je dvoupásmový pasívní WTS Line Source Systém, osazený 12“ LF měničem a 3“ tlakovým driverem. Poskytuje úzké pokrytí, avšak vyšší SPL a long throw. ARCS FOCUS může být kombinován ve „WIFO“ hybridních clusterech, které umožňují práci v prostorově složitějších aplikacích.

Constant curvature WST systém. 2 pásmový reprobox s jmenovitou impedancí LF i HF sekce 8Ω, osazen jedním 15’’ neodymovým LF měničem v basreflexové ozvučnici a jedním neodymovým 3’’ tlakovým driverem navázaným na DOSC® waveguide. Jmenovité frekvenční pásmo reproboxů ARCS II je 50 Hz až 20 kHz.

ARCS WIDE je dvoupásmový pasívní WST Line Source Systém, osazený 12“ LF měničem a 3“ tlakovým driverem. Je navržen pro zajištění širokého zvukového pokrytí při použití menšího počtu reproboxů. Může být kombinován ve „WIFO“ hybridních clusterech, které umožňují práci v prostorově složitějších aplikacích.

Širokopásmový modulární aktivní 2-pásmový WST reprobox osazený 2× 8" vodovzdorným měničem s neodymovým magnetem a 1× 3" tlakovým driverem s neodymovým magnetem. Horizontální směrovost 110° (350Hz – 18kHz), vertikální nastavitelná v rozsahu 0˚ až 10°. Použitelná šířka pásma je 55Hz až 20kHz.

Instalační verze širokopásmového modulárního aktivního 2-pásmového WST reproboxu osazeného 2× 8" vodovzdorným měničem s neodymovým magnetem a 1× 3" tlakovým driverem s neodymovým magnetem. Horizontální směrovost 110° (350Hz – 18kHz), vertikální nastavitelná v rozsahu 0˚ až 10°.

Novinka

Kiva II je nový, ultra kompaktní modulární line array s maximální hodnotou SPL úžasných 138 dB, impedancí 16 ohmů a novou, velmi pevnou ozvučnicí. Svými parametry je novým šampionem na trhu v poměru velikost / výkon. I přes své ultra kompaktní rozměry využívá KIVA II na plno technologii L-Acoustics WST (Wavefront Sculpture Technology), což jí dává skvělé parametry „dostřelu“ a generuje vyrovnané SPL od prvních do posledních řad publika. Uspořádání měničů do tvaru písmene K generuje symetrické horizontální pokrytí o šířce 100° bez jakýchkoliv sekundárních laloků a to v celém frekvenčním pásmu.

Top produkt
Novinka

Referenční subwoofer, vyvinutý jako rozšíření frekvenčního rozsahu velkoformátových systémů. Základem KS28 jsou dva 18" měniče s velkou výchylkou a přímým směrováním.

Top produkt
  • Celosvětově použitelný touringový rack
  • Obsahuje trojici LA12X, zajišťující maximální výkon a flexibilitu
  • Distribuce analogového i digitálního signálu, LA network sítě i napájení
  • 9U rám umožňuje zavěšení a rigging
Top produkt
Novinka

DSP řízený zesilovač s výstupním výkonem 12 000 W. Spínaný zdroj ovládaný pomocí DSP, pokročilé korekce power faktoru, 4 vstupy / 4 výstupy, posílené DSP zdroje, připraven na AVB/TSN.

Kompakntí aktivní subwoofer ideální pro sidefill a monitoring nebo pevné instalace. Přímo vyzařující 1× 15" bass reflex konstrukce. Integrovaný zesilovač 1000W (8Ω).

Top produkt

High-Power Subwoofer s 2× 18" přímo vyzařující s bass reflex konstrukcí. Optimalizovaný pro frekvenční rozsah 25–200Hz. Kompatibilní se všemi L-Acoustics systémy. Pro použití se zesilovači LA8. Vhodný pro touring i pevné instalace.

Novinka

Syva je patentovaný Segment source systém určený pro aplikace se středním dosahem. Je navržen pro profesionální ozvučení i do high-tech obytných prostorů s požadavkem na perfektní přednes a vysoký akustický tlak v kombinaci s elegantním vzhledem.

Top produkt

Léta zkušeností s technologií WST a nejnovější výzkumy L-ACOUSTICS ® jsou základem Line source K1, určeného pro svůj bezprecedentní výkon pro ozvučení venkovních festivalů a koncertů na stadionech.

Vysoce výkonný, ultra kompaktní subwoofer vhodný pro doplnění reproboxů série X/XT a KIVA o nízkofrekvenční rozsah až na 40 Hz.

Univerzální kompaktní subwoofer SB18 je navržen jako doplňková LF jednotka pro modulární WST line source a koaxiální systémy. Jeho použitím se spodní hranice frekvenčního pásma těchto systémů rozšíří na 32Hz.

Univerzální kompaktní subwoofer SB18 je navržen jako doplňková LF jednotka pro modulární WST line source a koaxiální systémy. Jeho použitím se spodní hranice frekvenčního pásma těchto systémů rozšíří na 32Hz.

Univerzální kompaktní subwoofer SB18 je navržen jako doplňková LF jednotka pro modulární WST line source a koaxiální systémy. Jeho použitím se spodní hranice frekvenčního pásma těchto systémů rozšíří na 32Hz.

ProSoundWeb Readers' Choice 2016

Nejnovější a současně nejmenší člen koaxiální série L-Acoustics 5XT je dvoupásmový pasívní systém, osazený 5“ středobasovým měničem a koaxiálně umístěným 1“ tlakovým driverem. Jmenovitá impedance soustavy je 16 Ohmů.

Modulární touringový rack LA-RAK je základní element nové systémové architektury L-ACOUSTICS, postavený na DSP řízených zesilovačích LA8.

LA4X je “zelený” zesilovač, který se opírá o univerzální spínaný napájecí zdroj (SMPS), vhodný pro napájení síťovým napětím v rozsahu 90V až 265V.

Špičkové zesilovače s vestavěným DSP, networkingem a vzdáleným monitoringem. Špičkové 24bit převodníky, 130dB dynamický rozsah, 32bit SHARC DSP. 4 kanálový zesilovač 4× 1800W/4. Systém ochrany reproduktorů L-DRIVE.

Ochranné přepravní pouzdro pro elektroniku o výšce 2U, navržené pro stohování nebo zavěšení.

LA-AES3 je nová volitelná rozšiřující karta pro řídící zesilovače LA4 a LA8, nabízející jeden stereo vstup AES/EBU a jeden průchozí port AES/EBU (Link) pro připojení LA4 a LA8 k jakémukoliv digitálnímu mixážnímu pultu nebo libovolné distribuční audio síti při zachování plně digitální signálové c

Case s komplexní sadou nářadí potřebných k jakémukoliv Eventu. Case je pevné konstrukce, odolný vůči prachu a vodě, má pevnou gumovou rukojeť. Vnitřní rozměry: 47×36×19cm

Top produkt
Novinka

Analogová mikrofonní 32-bitová vstupní karta určená pro použití se stageboxem SD-Rack je vybavená nově vyvinutými mikrofonními předzesilovači navrženými přímo Johnem Stadiusem, duchovním otcem FPGA enginu, a přináší naprosto transparentní a krystalicky čistý převod vstupního signálu.

ProSoundWeb Readers' Choice 2016

Cenově dostupný, uživatelsky přívětivý digitální mixážní pult kompaktních rozměrů, bez jakýchkoliv kompromisů ve zvuku, výkonu, zpracování nebo ergonomii. Plně využívá možností Stealth Digital Processing™.

Novinka

Když byla odhalena S21, všichni hned zbystřili. Ještě nikdy dříve se neobjevila konzole s takovou zvukovou kvalitou, výkonem, flexibilitou a zároveň tak kompaktní, že se vejde na zadní sedadla vašeho auta! Prorazila svými dvěma vícedotykovými displeji, 21 fadery a bohatými I/O schopnostmi.

Novinka

Zbrusu nová kompaktní digitální konzole projektu Vulcan.

Novinka

Přímý potomek legendárního pultu DiGiCo CS-D5 Live. Jako všechny pulty série SD těží i SD5cs z obrovského potenciálu technologie Stealth Core 2, Super FPGA technologie a je levnější variantou pultu SD5 se 132 zpracovávanými kanály.

Top produkt

Pro ty, kdo se spokojí jen s nejlepším, je určena konzole SD7. Top model značky DiGiCo nabízí ohromující I/O schopnosti a nastavuje nové standardy na poli HD digitálního procesingu. Konzoli DiGiCo SD7 pohání zbrusu nový mixážní a routing engine Stealth, používaná výhradně u konzolí DiGiCo.

Přímý potomek legendárního pultu DiGiCo D5 Live. Jako všechny pulty série SD těží i SD5 z obrovského potenciálu technologie Stealth Digital Processing a svou velikostí i výbavou se řadí mezi vlajkovou loď SD7 a o něco menší SD Ten.

DiGiCo SD10 (resp. SD Ten – jako jediná konzole DiGiCo má SD10 číslovku v logu vyjádřenou slovem) – je velmi výkonný digitální mixážní pult pro „live“ aplikace prakticky libovolného rozsahu.

DiGiCo SD10–24 je stejně skvělá jako DiGiCo SD Ten, jen v kompaktnějším provedení. Nabízí určitému segmentu trhu pult menších rozměrů, ale bez omezené funkčnosti nebo počtu vstupů a výstupů.

Od svého uvedení na trh získaly pulty DiGiCo SD8 velkou oblibu v oblasti live ozvučování i oblasti pevných instalací, a to zejména díky své výjimečné všestrannosti. Se software Overdrive se úroveň SD8 z hlediska výkonu a flexibility ještě zvýšila.

DiGiCo SD8–24 – výkon, obratnost a srozumitelnost digitální mixáže DiGiCo s technologií Stealth Digital Processing™. Zmenšená verze konzole SD8.

Super flexibilní, kompletní integrovaný systém poháněný Stealth Digital Processing a Super FPGA technologií, to je konzole SD9, přezdívaná „Red Snapper“. Tato lehká konzole kompaktních rozměrů je jako stvořená pro potřeby různých aplikací jak na cestách, tak i v pevných instalacích.

I když je SD11 nejmenší ze všech DiGiCo konzolí, nabízí velmi výkonné řešení, využívající všech předností technologií Stealth Digital Processing a Super FPGA v kompaktním provedení s možností zabudování do 19" racku. Přeprava také nemůže být snazší, stačí posadit na zadní sedadlo vašeho auta.

Poslední generace DiGiCo I/O racků pro digitální konzole SD7. Kromě zásadní změny v rozvržení přináší nový SD-Rack až 192 kHz I/O převodníky s vysokým rozlišením a různé digitální formáty, zahrnující MADI, AES, ADAT a Aviom.

DiGiCo SD-Mini Rack je nový 19“ digitální I / O rack s výškou 4U a vysokou vzorkovací frekvencí. Spolu s SD, SD-Nano a D Racky poskytuje naprosto flexibilní řešení vzdálených I / O racků pro jakoukoliv situaci.

DiGiCo SD-Nano Rack je nový 19“ digitální I / O rack s výškou 2U a vysokou vzorkovací frekvencí. Spolu s SD, SD-Mini a D Racky poskytuje naprosto flexibilní řešení vzdálených I / O racků pro jakoukoliv situaci.

D2-Rack je kompaktní 19“ stagebox o velikosti 9U s pevným počtem 48 vstupů a 16 výstupů. Počet výstupů může být dále rozšířen na 32 pomocí dvojice volných 8 kanálových slotů.

D-Rack je digitální stage rack s 32 mikrofonními vstupy, 8 linkovými výstupy a volnou pozicí pro modul s dalšími 8 výstupy, které mohou být buď analogové nebo digitální AES/EBU. Celková kapacita D-Racku je pak 32 vstupů a 16 výstupů.

If you want even more processing and effects in addition to the Stealth FX standard on all SD Series consoles, the option of a fully integrated Waves Sound Grid opens up a whole world of choice.

Osvědčená série Artist Elite 5000 a 4000 od firmy Audio -Technica je zárukou mimořádné kvality zvuku, o které se přesvědčilo mnoho interpretů na koncertních turné, komentátorů a konferenciérů. Je hojně využívána v pevných instalacích po celém světe. Funkce: True Diversity, rychlá přeladitelnost, pásmo UHF.

AT-One je cenově dostupný, snadno ovladatelný a přitom velmi výkonný bezdrátový set, pracující v pásmu UHF. Díky robustnímu a stylovému zpracování se AT-One stane perfektním bezdrátovým společníkem.

Výběr sluchátek pro DJ aplikace, poskytují mimořádny zvukový výkon a komfort v jakémkoli DJ prostředí.

Přenesením vysoce hodnoceného charakteristického zvuku série M do sluchátek v provedení In-Ear vznikly celkem tři modely, které jsou odpovědí na požadavky současných hudebníků a zvukových profesionálů, na jevišti i na DJ pracovištích. Sluchátka jsou kompatibilní s populárním bezdrátovým In-Ear monitorovacím systémem Audio-Technica M3 a spolu s ním nabízí komplexní řešení In-Ear monitoringu Audio-Technica pro libovolnou aplikaci.

Zdokonalený Audio-Technica IEM systém M3 poskytuje kompletní škálu funkcí profesionálního in-ear monitoringu.

Pro potřeby živého ozvučení nabízí Audio-Technica dvě řady produktů – špičkovou řadu Artist Elite (AE) a dostupnější řadu Artist (ATM).

Online recenzenti, špičkoví audio inženýři a další profesionálové z oboru se dlohodobě shodují na tom, že sluchátka Audio-Technica série M poskytují bezkonkurenční kombinaci konstrukčních vlastností a audio kvality.

Ruční vysílače i vysílače na opasek, čili nutné komponenty druhé generace dobře známých bezdrátových systému Audio-Technica série 2000, nyní disponují vyšším vyzářeným výkonem (RF power), který přispívá k vyšší spolehlivosti provozu.

Série 3000b je rešením pro bežné uživatele bezdrátové techniky, kterí chtejí moderní systém. Funkce True Diversity, rychlá preladitelnost, pásmo UHF.

Vytvořen speciálně pro živé vysílání zpráv, sportu, rozhovorů či interview. robustní konstrukce headsetu nabízí věrnou, velmi dobře srozumitelnou a detailní hlasovou reprodukci. Uzavřené náušníky těsnící od okolního hluku a vysoce výkonný dynamický mikrofon usazený na ohebném husím krku.

Mikrofony Audio-Technica pro použití ve studiu se dělí do třech řad – špičková řada 50, skvěle vyvážená řada 40 a dostupnější řada 20.

Audio-Technica System 10 je ideálním nástrojem k zachycení zvuku nejen na cestách. Systém je vhodný pro novinářskou práci, reportáže, video produkci a další aplikace. Přijímač a jeho příslušenství nabízí několik variant uchycení na různé druhy fotoaparátů, kamer a nahrávacích zařízení.

Mezi víceúčelové mikrofony Audio-Technica patří spolehlivá a odolná řada PRO, výkonná řada Midnight Blues a řada ATR určená pro použití se standardní spotřební elektronikou, jako počítače, kamery, mp3 rekordéry apod.

Mikrofony série Unipoint, Propoint, Engineered sound, inteligentní zařízení SmartMixers pro automatické ovládání/mixování vybraných vstupů, nástroje UniTools a další příslušenství pro pevné instalace.

Pro použití v odvětví produkce a vysílání má Audio-Technica velmi široké portfolio produktů.

Jeden z nejpoužívanějších měřících nástrojů pro realizaci a analýzu akustických měření a měření zvukového vybavení na světě. Jeho úkolem je pomoci „live“ zvukařům optimálně linearizovat ozvučovací systémy během samotné produkce, což u většiny starších systémů analýzy není možné vzhledem k potřebě zavést do zvukového systému speciální, na poslech nepříjemné testovací signály. SMAART také asistuje zvukovým inženýrům při analýze výstupů z reproduktorů, zesilovačů a dalších audio zařízení a pomáhá jim s analýzou prostorové akustiky.

Earthworks™ představuje svůj nový touringový PianoMic systém PM40T, založený na velmi úspěšném mikrofonním systému pro ozvučení pián PM40. Nový PM40T Touring PianoMic™ System nabízí zvukový přednes svého staršího sourozence a rychlý, jednoduchý setup.

1/2" kalibrační adaptér pro všechny mikrofony M série.

Instalační XLR-Male konektor pro kabely mikrofonů série C30.

Profesionální HD (High Definition) závěsný kardioidní mikrofon s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. Je určený pro přesné snímání vokálního a hudebního vystoupení, například pěveckého sboru nebo hudební skupiny.

Profesionální HD (High Definition) závěsný hyperkardioidní mikrofon s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. Je určený pro přesné snímání vokálního a hudebního vystoupení, například pěveckého sboru nebo hudební skupiny.

Drum systém složený z 1× DP30/C (Drum Periscope Tom mikrofon, 30Hz – 30kHz), 1× RM1, 1× LevelPads, 1× windscreens v nárazu odolném casu.

Drum systém složený z 4× DP30/C (Drum Periscope Tom mikrofon, 30Hz – 30kHz), 4× RM1, 4× LevelPads, 4× windscreens v nárazu odolném casu.

Drum systém složený z 5× DP30/C (Drum Periscope Tom mikrofon, 30Hz – 30kHz), 5× RM1, 5× LevelPads, 5× windscreens v nárazu odolném casu.

Nárazu odolný kufr pro FullKit DrumKit mikrofony (sada DFK1 vyžadující CMK-C a DFK-C).

Drum FullKit ™ systém složený z 2× SR25 (kardioidní mikrofon, 50Hz – 25kHz), 2× SR30 (kardioidní mikrofon, 30Hz – 30kHz), 2× SRW2 (nerezový windscreen pro mikrofony SR30 a SR30/HC), 5× DP30/C (Drum Periscope Tom mikrofon, 30Hz – 30kHz), 5× RM1, 9× LevelPads, 1× KickPad, 5× windscreens ve dvou ná

Drum FullKit ™ systém složený z 2× SR25 (kardioidní mikrofon, 50Hz – 25kHz), 2× SR40 (kardioidní mikrofon, 30Hz – 40kHz), 2× SRW2 (nerezový windscreen), 5× DP30/C (Drum Periscope Tom mikrofon, 30Hz – 30kHz), 5× RM1, 9× LevelPads, 1× KickPad, 5× windscreens ve dvou nárazu odolných casech (1× CMK

DrumKit™ systém pro Live vystoupení složený z 3× SR25 (kardioidní mikrofon, 50Hz – 25kHz), 1× KickPad, 1× Windscreen. Celý systém je v hliníkovém casu.

Hliníkový kufr pro DK25/L (3× SR25, 1× KickPad, 1× Windscreen) s pěnovou vložkou pokrytou modrým syntetickým sametem.

DrumKit™ systém pro nahrávání složený z 2× TC25 (omni mikrofon, 9Hz – 25kHz), 1× SR25 (kardioidní mikrofon, 50Hz – 25kHz), 1× Windscreen. Celý systém je v hliníkovém casu.

Hliníkový kufr pro DK25/R (2× TC25, 1× SR25, 1× Windscreen, 1× KickPad) s pěnovou vložkou pokrytou syntetickým sametem v barvě kaštanu

Premium DrumKit™ systém pro nahrávání složený z 2× QTC50 (omni mikrofon, 3Hz – 50kHz), 1× SR30 (kardioidní mikrofon, 30Hz – 30kHz), 1× KickPad, 3× LevelPad, 3× pěnový windscreen, 1× windscreen pro SR30. Celý systém je v Zero Halliburton cas

Zero Hallliburton kufr pro DK50/R (2× QTC50, 1× SR30, 1× KickPad, 3× LevelPad, Windscreen) s pěnovou vložkou pokrytou modrým syntetickým sametem.

Kardioidní mikrofon s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kH a vysokým rozlišením byl navržen pro použití s tom bubny. Velmi rychlá impulsní odezva je ideální pro snímání nízkých frekvencí. Krátká doba ustálení membrány umožňuje slyšet plný zvuk s jemnými detaily.

Dřevěný box (třešeň) pro 2 mikrofony QTC40, QTC50, TC30, M30, SR30, SR30/HC.

Specifikace:

  • Materiál: dřevo (třešeň)
  • Typ uzávěru: západka
  • Vnější rozměry (Š x H x V): 27,58×13,34×5,08 cm
  • Hmotnost: 907,2g

Dřevěný box pro 1× mikrofon SR30, SR30/HC, SR25 nebo SR20 a 1× windscreen včetně otvoru pro mikrofonní držák.

Specifikace:

  • Materiál: dřevo
  • Typ uzávěru: západka
  • Vnější rozměry (Š x H x V): 26.35×18.42×8.89 cm
  • Hmotnost: 793,8g

Dřevěný box pro 1× mikrofon QTC50, QTC40, TC30, M50 nebo M30.

Specifikace

  • Materiál: dřevo
  • Typ uzávěru: západka
  • Vnější rozměry (Š x H x V): 26.35×18.42×8.89 cm
  • Hmotnost: 793,8g

Dřevěný box pro 1 nebo 2 mikrofony M30BX.

Specifikace

  • Materiál: dřevo
  • Typ uzávěru: západka
  • Vnější rozměry (Š x H x V): 26.35×18.42×8.89 cm
  • Hmotnost: 793,8g

Dřevěný box pro 1 nebo 2 mikrofony TC20, TC25, QTC30 nebo SR25.

##

  • Materiál: dřevo
  • Typ uzávěru: západka
  • Vnější rozměry (Š x H x V): 21.59×13.34×9.53 cm
  • Hmotnost: 680,4g

Dřevěný box pro 1 nebo 2 mikrofony P30/C, P30/HC, DP25/C nebo DP30/C.

13" (asi 328mm) dlouhý kardioidní pódiový mikrofon s frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz. Kardioidní mikrofon FM360 poskytuje vynikající srozumitelnost a zvukovou kvalitu.

13" (asi 328mm) dlouhý hyperkardioidní pódiový mikrofon s frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz. Hyperkardioidní mikrofon FM360/HC poskytuje vynikající srozumitelnost a zvukovou kvalitu v aplikacích, vyžadujících užší směrovou charakteristiku s větším útlumem mimo osy.

19" (asi 475mm) dlouhý kardioidní pódiový mikrofon s frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz. Délka 19" je ideální pro většinu pódiových i chrámových aplikací. Kardioidní FM500 může být směrována bez manipulačního hluku a zůstat tam, kde ji postavíte.

19" (asi 475mm) dlouhý hyperkardioidní pódiový mikrofon s frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz. Délka 19" je ideální pro většinu pódiových i chrámových aplikací, vyžadujících užší směrovou charakteristiku s větším útlumem mimo osy.

19" (asi 475mm) dlouhý kardioidní pódiový mikrofon s pevným středem a flexibilním ohybem na obou koncích a frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz.

19" (asi 475mm) dlouhý kardioidní pódiový mikrofon s pevným středem a flexibilním ohybem na obou koncích a frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz.

19" (asi 475mm) dlouhý hyperkardioidní pódiový mikrofon s pevným středem a flexibilním ohybem na obou koncích a frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz.

23" (asi 589mm) dlouhý kardioidní pódiový mikrofon s pevným středem a flexibilním ohybem na obou koncích a frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz.

23" (asi 589mm) dlouhý hyperkardioidní pódiový mikrofon s pevným středem a flexibilním ohybem na obou koncích a frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz.

27" (asi 686mm) dlouhý kardioidní pódiový mikrofon s pevným středem a flexibilním ohybem na obou koncích a frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz.

27" (asi 686mm) dlouhý hyperkardioidní pódiový mikrofon s pevným středem a flexibilním ohybem na obou koncích a frekvenčním rozsahem 50Hz až 20kHz.

Kardioidní mikrofon s flexibilním stojanem s kruhovou základnou, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Hyperkardioidní mikrofon s flexibilním stojanem s kruhovou základnou, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Hyperkardioidní mikrofon s flexibilním stojanem „trojnožka“, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Spárovaná dvojice hyperkardioidních mikrofonů s flexibilním stojanem s kruhovou základnou, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Spárovaná dvojice hyperkardioidních mikrofonů s flexibilním stojanem „trojnožka“, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Spárovaná dvojice kardioidních mikrofonů s flexibilním stojanem s kruhovou základnou, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Kardioidní mikrofon s flexibilním stojanem „trojnožka“, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Spárovaná dvojice kardioidních mikrofonů s flexibilním stojanem „trojnožka“, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Kardioidní mikrofon s flexibilním stojanem s kruhovou základnou, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Hyperkardioidní mikrofon s flexibilním stojanem s kruhovou základnou, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Hyperkardioidní mikrofon s flexibilním stojanem „trojnožka“, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Spárovaná dvojice hyperkardioidních mikrofonů s flexibilním stojanem „trojnožka“, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Spárovaná dvojice hyperkardioidních mikrofonů s flexibilním stojanem s kruhovou základnou, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Spárovaná dvojice kardioidních mikrofonů s flexibilním stojanem s kruhovou základnou, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Kardioidní mikrofon s flexibilním stojanem „trojnožka“, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Spárovaná dvojice kardioidních mikrofonů s flexibilním stojanem „trojnožka“, integrovaným mikrofonním kabelem, frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz a téměř dokonalou polární směrovou charakteristikou.

Mikrofon s husím krkem o délce 254 mm a malým profilem určený pro trvalé stropní nebo stolní instalace. Díky ploché kmitočtové charakteristice a patentované polární směrové charakteristice si řečníci zachovají stejnou srozumitelnost v celé místnosti bez ztráty vysokých frekvencí.

Mikrofon s husím krkem o délce 305 mm a malým profilem určený pro trvalé stropní nebo stolní instalace. Díky ploché kmitočtové charakteristice a patentované polární směrové charakteristice si řečníci zachovají stejnou srozumitelnost v celé místnosti bez ztráty vysokých frekvencí.

Mikrofon s husím krkem o délce 76 mm a malým profilem určený pro trvalé stropní nebo stolní instalace. Díky ploché kmitočtové charakteristice a patentované polární směrové charakteristice si řečníci zachovají stejnou srozumitelnost v celé místnosti bez ztráty vysokých frekvencí.

Mikrofon s husím krkem o délce 152 mm a malým profilem určený pro trvalé stropní nebo stolní instalace. Díky ploché kmitočtové charakteristice a patentované polární směrové charakteristice si řečníci zachovají stejnou srozumitelnost v celé místnosti bez ztráty vysokých frekvencí.

Boundry mikrofon o průměru pouhých 3,6 cm a malým profilem určený pro trvalé stolní instalace. Díky ploché kmitočtové charakteristice a patentované polární směrové charakteristice si řečníci zachovají stejnou srozumitelnost v celé místnosti bez ztráty vysokých frekvencí.

Boundary mikrofon o průměru pouhých 3,6 cm s kruhovým spínačem a dvoubarevným indikačním LED kroužkem a malým profilem určený pro trvalé stolní instalace.

Stolní mikrofon na husím krku o délce 254 mm s kruhovým spínačem a dvoubarevným indikačním LED kroužkem.

Stolní mikrofon na husím krku o délce 254 mm s kruhovým spínačem a dvoubarevným indikačním LED kroužkem.

Stolní mikrofon na husím krku o délce 76 mm s kruhovým spínačem a dvoubarevným indikačním LED kroužkem.

Stolní mikrofon na husím krku o délce 152 mm s kruhovým spínačem a dvoubarevným indikačním LED kroužkem.

KickPad je pasivní zařízení (pad/EQ procesor), které nepotřebuje phantomové napájení a lze ho použít buď s kondenzátorovými nebo se všemi dynamickými kardioidními mikrofony, používanými pro Kick bubny. Poskytuje skvělé výsledky při nahrávání i při živém vystoupení.

Všesměrový mikrofon s frekvenčním rozsahem 9Hz až 23kHz. M23 je vylepšená verze mikrofonu EAW SMAARTMIC™. Je to vysoce přesná, spolehlivá a cenově dostupná alternativa pro analýzu prostoru a další měřící aplikace.

Spárovaná dvojice všesměrových mikrofonů s frekvenčním rozsahem 9Hz až 23kHz. M23 je vylepšená verze mikrofonu EAW SMAARTMIC™. Je to vysoce přesná, spolehlivá a cenově dostupná alternativa pro analýzu prostoru a další měřící aplikace.

Všesměrový mikrofon s frekvenčním rozsahem 5Hz až 30kHz. M30 je standardem pro plošná a laboratorní akustická měření. Vyznačuje se velmi vyrovnanou frekvenční charakteristikou a excelentní impulsní odezvou.

Všesměrový mikrofon s frekvenčním rozsahem 9Hz až 30kHz. Bateriemi napájená verze M30, navržená pro práci s přenosným počítačem. Má vestavěný spínač, kterým lze v případě potřeby zvýšit zisk o +6dB.

Spárovaná dvojice všesměrových mikrofonů s frekvenčním rozsahem 9Hz až 30kHz. Bateriemi napájená verze M30, navržená pro práci s přenosným počítačem. Má vestavěný spínač, kterým lze v případě potřeby zvýšit zisk o +6dB.

Spárovaná dvojice všesměrových mikrofonů s frekvenčním rozsahem 5Hz až 30kHz. M30 je standardem pro plošná a laboratorní akustická měření. Vyznačuje se velmi vyrovnanou frekvenční charakteristikou a excelentní impulsní odezvou.

Všesměrový mikrofon s frekvenčním rozsahem 3Hz až 50kHz. M50 nabízí rozšířený frekvenční rozsah a mimořádnou impulsní odezvu. Je vhodný pro nejnáročnější měřící aplikace.

Spárovaná dvojice všesměrových mikrofonů s frekvenčním rozsahem 3Hz až 50kHz. M50 nabízí rozšířený frekvenční rozsah a mimořádnou impulsní odezvu. Je vhodný pro nejnáročnější měřící aplikace.

Standardní mikrofonní zásuvný držák pro QTC, TC, SR, Periscope, DP a M sériie. Barva: černá nebo bílá

Standardní mikrofonní naklapávací držák pro QTC, TC, SR, Periscope, DP a M série. Barva: černá nebo bílá

Pěnový windscreen ve tvaru slzy pro mikrofony QTC, TC a M série. Je navržen tak, aby přesně padl na hlavu mikrofonu a zabránilo se tak nadměrnému šumu. Barva: šedá

Pěnový windscreen pro mikrofony QTC, TC a M série. Je navržen tak, aby přesně padl na hlavu mikrofonu a zabránilo se tak nadměrnému šumu. Protivětrná ochrana až 100 mil za hodinu.

Standardní pěnový windscreen pro QTC, TC a M Série. Je navržen tak, aby přesně padl na hlavu mikrofonu a zabránilo se tak nadměrnému šumu.

Malý kardioidní mikrofon s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. Je určený pro živá vystoupení a záznamové aplikace, například pro snímání akustické kytary, piána, akustické basy, zesilovaných nástrojů, snímání bubnu shora nebo upevněný na stojanu pro snímání sborů.

Spárovaná dvojice malých kardioidních mikrofonů s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. Je určena pro živá vystoupení a záznamové aplikace, například pro snímání akustické kytary, piána, akustické basy, zesilovaných nástrojů, snímání bubnu shora nebo upevněný na stojanu pro snímání sborů.

Malý hyperkardioidní mikrofon s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. Je určený pro živá vystoupení a záznamové aplikace, například pro snímání akustické kytary, piána, akustické basy, zesilovaných nástrojů, snímání bubnu shora nebo upevněný na stojanu pro snímání sborů.

Spárovaná dvojice malých hyperkardioidních mikrofonů s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. Je určena pro živá vystoupení a záznamové aplikace, například pro snímání akustické kytary, piána, akustické basy, zesilovaných nástrojů, snímání bubnu shora nebo upevněný na stojanu pro snímání sborů.

PM40 je kompletní pianový HD (High Definition) mikrofonní systém se dvěma mikrofony upevněnými na teleskopickou tyč. Sestava se vkládá přímo do zvukového pole nad struny piana.

Přepravní kufr pro PM40 PianoMic™ systém.

Pódiový montážní prvek pro všechny mikrofony FlexMics série.

Sada s úchyty a držákem pro montáž boxu s elektronikou PM40 na mikrofonní stojan.

Sada s úchyty a držákem pro montáž boxu s elektronikou PM40 na mikrofonní stojan.

Kožené pouzdro pro upevnění boxu s elektronikou PM40 na nohu piana nebo jinou konstrukci.

Pěnový windscreen ve tvaru slzy pro mikrofony série Periscope, Drum Periscope, ChoirMic a FlexWand. Barva: černá nebo bílá

Všesměrový HD kondenzátorový mikrofon s frekvenčním rozsahem 6Hz až 30kHz. Je ekonomickou alternativou k populárnímu modelu QTC40. Díky vysoké mezní frekvenci 30kHz a malým rozměrům je ideální pro vysoce kvalitní snímání zvuku v aplikacích, kde je málo volného místa.

Spárovaná dvojice všesměrových HD kondenzátorových mikrofonů s frekvenčním rozsahem 6Hz až 30kHz. Je ekonomickou alternativou k populárnímu modelu QTC40. Díky vysoké mezní frekvenci 30kHz a malým rozměrům je ideální pro vysoce kvalitní snímání zvuku v aplikacích, kde je málo volného místa.

Všesměrový HD kondenzátorový mikrofon s frekvenčním rozsahem 4Hz až 40kHz. QTC40 je nejpopulárnější z mikrofonů Earthworks a je určený pro náročné profesionály do studií nebo pro vzdálené snímání. Má výjimečnou impulsní odezvu a dobu ustálení membrány.

Spárovaná dvojice všesměrových HD kondenzátorových mikrofonů s frekvenčním rozsahem 4Hz až 40kHz. QTC40 je nejpopulárnější z mikrofonů Earthworks. Je určený pro náročné profesionály do studií nebo pro vzdálené snímání. Má výjimečnou impulsní odezvu a dobu ustálení membrány.

Všesměrový HD kondenzátorový mikrofon s širokým frekvenčním rozsahem 3Hz až 50kHz. QTC50 je mikrofon pro ty, kteří vyžadují nejvyšší kvalitu. Je ideální pro digitální záznam se vzorkovací frekvencí až 192kHz a pro aplikace, kde musí být zachyceny i nejjemnější zvukové detaily.

Spárovaná dvojice všesměrových HD kondenzátorových mikrofonů s širokým frekvenčním rozsahem 3Hz až 50kHz. QTC50 je mikrofon pro ty, kteří vyžadují nejvyšší kvalitu.

RM1 – RimMount ™ je speciálně navržený držák pro snadnou montáž Drum Periscope nebo Periscope mikrofonů na horní či spodní okraj bubnu. Celý kovový držák je potažen silnou vrstvou polyolefinů pro ochranu před odřením nebo poškrábáním bubnu.

Kardioidní koherentní HD mikrofon s frekvenčním rozsahem 50Hz – 20kHz. SR20 je výjimečný vokální mikrofon, který poskytuje původní zvukovou kvalitu a vyšší zisk před zpětnou vazbou. Vyšroubováním windscreenu získáte excelentní nástrojový mikrofon.

Kardioidní koherentní HD mikrofon s frekvenčním rozsahem 50Hz – 25kHz. Byl speciálně navržen pro použití v sadě DrumKit™, dosahuje však ohromujících výsledků i při použití s jinými nástroji nebo při snímání zpěvu.

Spárovaná dvojice kardioidních koherentních HD mikrofonů s frekvenčním rozsahem 50Hz – 25kHz. Byly speciálně navrženy pro použití v sadě DrumKit™, dosahují však ohromujících výsledků i při použití s jinými nástroji nebo při snímání zpěvu.

Kardioidní koherentní HD mikrofon s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. SR30 je nejpřesnější kardioidní mikrofon na trhu. S vysokým frekvenčním rozsahem až do 30kHz zachytí v hudbě neuvěřitelné detaily.

Hyperkardioidní koherentní HD mikrofon s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. SR30/HC nabízí stejné vlastnosti jako SR30, má však bezvadnou hyperkardioidní směrovou charakteristiku.

Spárovaná dvojice hyperkardioidních koherentních HD mikrofonů s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. SR30/HC nabízí stejné vlastnosti jako SR30, mají však bezvadnou hyperkardioidní směrovou charakteristiku.

Spárovaná dvojice kardioidních koherentních HD mikrofonů s frekvenčním rozsahem 30Hz až 30kHz. SR30 jsou nejpřesnější kardioidní mikrofony na trhu. S vysokým frekvenčním rozsahem až do 30kHz zachytí v hudbě neuvěřitelné detaily.

Mikrofon pro záznam tichého i hlasitého zvuku. SR40 je 40kHz High Definition mikrofon s rozšířenou frekvenční charakteristikou, extrémně rychlou impulsní odezvou, krátkým časem ustálení membrány, výjimečnou kardioidní polární charakteristikou a vysokým potlačením zvuku přicházejícího zezadu.

Hyperkardioidní mikrofon SR40V je osazený 9 mm elektretovým kondenzátorovým měničem typu „back“ s 5 mikronů silnou membránou.

Hliníkový windscreen pro mikrofony SR20, SR30 a SR30/HC. Je navržen tak, aby přesně padl na tyto mikrofony a zabránilo se tak nadměrnému šumu. Barva: černá

Nerezový windscreen pro mikrofony SR30 a SR30/HC. Je navržen tak, aby přesně padl na tyto mikrofony a zabránilo se tak nadměrnému šumu. Barva: černá

Pěnový windscreen pro všechny typy mikrofonů série FlexMics a SR25. Je navržen tak, aby přesně padl na hlavu mikrofonu a zabránilo se tak nadměrnému šumu. Barva: šedá

Velký pěnový windscreen pro SR20, SR30 a SR30HC.

TC20 je nejlevnější víceúčelový časově koherentní všesměrový HD mikrofon s širokým frekvenčním rozsahem až do 20 kHz. Jeho zvuk a výkon je podobný mikrofonům série TC30 nebo TC25. Pokrývá i stejný rozsah aplikací.

Spárovaná dvojice nejlevnějších víceúčelových časově koherentních všesměrových HD mikrofonů TC20 s širokým frekvenčním rozsahem až do 20 kHz. Jejich zvuk a výkon je podobný mikrofonům série TC30 nebo TC25. Pokrývá i stejný rozsah aplikací.

Všesměrový časově koherentní HD mikrofon navržený speciálně pro použití v sadě „Drum kit“ pro snímání bicích souprav. Může však také poskytnout úžasné výsledky při snímání široké palety hudebních nástrojů nebo zpěvů.

Spárovaná dvojice všesměrových časově koherentních HD mikrofonů navržených speciálně pro použití v sadě „Drum kit“ pro snímání bicích souprav. Mohou však také poskytnout úžasné výsledky při snímání široké palety hudebních nástrojů nebo zpěvů.

Víceúčelový všesměrový časově koherentní HD mikrofon, ideální pro snímání hlasitějších zdrojů zvuku jako je například kytara, piano, baskytara nebo bicí. Pro svůj velmi čistý zvuk a jemné detaily při hladině akustického tlaku až 150dB je velmi často používán pro „overhead“ snímání zvuku bubnů.

Spárovaná dvojice víceúčelových všesměrových časově koherentních HD mikrofonů, ideální pro snímání hlasitějších zdrojů zvuku jako je například kytara, piano, baskytara nebo bicí.

Jednokanálový ultračistý mikrofonní předzesilovač s technologií Zero Distortion Technology (technologie nulového zkreslení).

Čtyřkanálový ultračistý mikrofonní předzesilovač s technologií Zero Distortion Technology (technologie nulového zkreslení).

Based on the Earthworks ZDT Zero Distortion Preamplifiers™ technology designed by David Blackmer, the 521 brings the exacting standards of the Earthworks Zero Distortion Technology preamplifiers to the convenient 500 series format.

Dvoukanálový ultračistý mikrofonní předzesilovač s technologií Zero Distortion Technology (technologie nulového zkreslení).

10 – kanálový stereo mixážní pult s DSC procesorem a vestavěným zesilovačem.

16 – kanálový stereo mixážní pult s DSC procesorem a vestavěným zesilovačem, obsahující dvě nezávislé digitální multiefektové jednotky. 4 stereo input kanály nabízejí připojení různých zdrojů.

2-pásmový pasivní kompaktní výkonný reprobox, osazený 1× 12" + 1" CD Horn, výkon – 200 / 400W. Systém v patentovaném dvou-jádrovém obalu.

20 – kanálový stereo mixážní pult s DSC procesorem a vestavěným zesilovačem, obsahující dvě nezávislé digitální multiefektové jednotky. 4 stereo input kanály nabízejí připojení různých zdrojů.

2-pásmový pasivní kompaktní výkonný reprobox, osazený 1× 15" + 1" CD Horn, výkon – 400 / 800W. Systém v patentovaném dvou-jádrovém obalu.

2–pásmový vysoce kvalitní reprobox osazený 1× 5" + Dome HF. Systém vhodný do restaurací, hotelů, kaváren, sport barů nebo wellness center. Verze s nízkou impedancí.

2–pásmový vysoce kvalitní reprobox osazený 1× 5" + Dome HF. Systém vhodný do restaurací, hotelů, kaváren, sport barů nebo wellness center. Verze s 100V Line audio transformátorem.

Digitální zpožďovací systém

2 – kanálový digitální delay a 4 kanálový ekvalizér studiové kvality s dynamickým rozsahem 117dB (20Hz – 20KHz).

Digitální zpožďovací systém

4 – kanálový digitální delay a 4 kanálový ekvalizér studiové kvality s dynamickým rozsahem 117dB (20Hz – 20KHz)

Profesionální DJ mixážní konzole obsahuje tři stereo – Master výstupy (XLR Master1 a Master2 symetrické). Pro každý kanál je k dispozici 3 – pásmový ekvalizér.

Profesionální DJ mixážní konzole obsahující tři stereo – Master výstupy (XLR Master1 a Master2 symetrické). Pro každý kanál je k dispozici 3 – pásmový ekvalizér.

Digitální zvukový limitér

2 – do – 4 digitální audio management, systém vysoké kvality použitelný v pevných instalacích nebo v mobilních PA systémech. Součástí je software pro dálkové řízení.

Digitální zvukový limitér

2 – do – 6 digitální audio management, systém vysoké kvality použitelný v pevných instalacích nebo v mobilních PA systémech. Součástí je software pro dálkové řízení.

2-pásmový pasivní kompaktní reprobox, osazený 1× 12" + 1" CD Horn, výkon – 360W / 720W. Systém v patentovaném dvou-jádrovém obalu. Počasí odolný design.

2-pásmový pasivní kompaktní reprobox, osazený 1× 12" + 1,4" CD Horn, výkon – 500W / 1000W. Systém v patentovaném dvou-jádrovém obalu. Počasí odolný design.